آخرین مطالب

15 اسفند 1397 مصرف روزانه کاکائو باعث کاهش خستگی در افراد مبتلا به مولتیپل اسکلروز (MS) می شود

مصرف روزانه کاکائو باعث کاهش خستگی در افراد مبتلا به مولتیپل اسکلروز (MS) می شود

مطالعات جدید نشان داده است که نوشیدن یک فنجان کاکائو غنی شده با فلاوانویدها هر روز می تواند به کاهش خستگی افراد مبتلا به مولتیپل اسکلروز (MS) کمک کند. محققان می گویند مصرف روزانه نوشیدنی ها می تواند راهی مناسب و مطمئن برای کاهش خستگی باشد که 90٪ از افراد مبتلا به مولتیپل اسکلروز (MS)را تحت تاثیر قرار می دهد.

View more
15 اسفند 1397 چرا بایدآفتاب سوختگی را جدی بگیریم؟

چرا بایدآفتاب سوختگی را جدی بگیریم؟

نور خورشید یکی از جذابیت های طبیعت است، اما افزایش یا کاهش شدید در میزان دریافت آن ممکن است منجر به عواقب ناخوشایندی شود آفتاب سوختگی یکی از بدترین عوارض قرار گرفتن در معرض نور آفتاب است.

View more
14 اسفند 1397 تولید میله های نانو طلایی برای استفاده پزشکی

تولید میله های نانو طلایی برای استفاده پزشکی

دانشمندان ایرانی موفق به تولید اولین میله های نانو طلا برای استفاده پزشکی در خاورمیانه شدند این محصول پروژه ای است که توسط پارک علم و فناوری استان مرکزی ایران حمایت شده است. به گزارش ایرنا، "پارک علم و فناوری مرکزی موفق به دستیابی به تکنیک فنی برای تولید واکنش های کلوئیدی نانوذرات در محیط های آبی و محیطی شده است

View more
14 اسفند 1397 بهترین درمان های خانگی برای سوختگی پوست

بهترین درمان های خانگی برای سوختگی پوست

هنگامی که از سوختگی پوست رنج می برید، ممکن است با بسیاری از دستورالعمل ها در اطراف خود برای درمان سوختگی مواجه شویدبرخی از آنها جالب هستند. اما می توانیم به آنها اعتماد کنیم؟

View more
14 اسفند 1397 چرا  باید از تاندون ها حفاظت کنیم؟

چرا باید از تاندون ها حفاظت کنیم؟

تاندون یا مفصل باندی مفصلی سخت و متراکم است که در انتهای بافت عضلانی قرار دارد که ازبافتهای همبند تشکیل شده است که عضلات را به استخوان وصل می کند بنابراین، حرکت بدن به وسیله تاندون انجام میگیرد اعتقاد بر این بود که تاندون ها فقط یک مفصل هستند که عضلات و استخوان های ما را به هم متصل می کنند و به عنوان یک فرستنده قدرت عمل می کننددر ضمن، تاندون ها به عنوان بخشی از بدن دیده می شوند که می توانند فشار منفی بر روی بدن را در حین عمل تحمل کنند

View more
13 اسفند 1397 شربت سنتی ایران توانایی ذهنی را بهبود می بخشد

شربت سنتی ایران توانایی ذهنی را بهبود می بخشد

محققان پزشکی سنتی ایران می گویند که نوعی نوشیدنی به نام Poleigamander وجود دارد که می تواند قند خون و میزان تمرکز و توانایی ذهنی را کاهش دهد. این نوشیدنی همچنین باعث کاهش چربی خون و کاهش وزن می شود. روزنامه نگاران باشگاه جوانان طی مصاحبه ای با حیدر اوزامی، دانشمند ایرانی بحثی در مورد مزایای این نوشیدنی انجام داده است

View more
13 اسفند 1397 درمان افسردگی فصلی با طب سنتی

درمان افسردگی فصلی با طب سنتی

افسردگی در فصل سرد سال یک بیماری است که بسیاری از مردم از آن رنج می برند. با افزایش میزان هورمون ملاتونین که مرتبط با خواب است خلق و خوی مردم تغییر میکند که ناشی از کوتاهتر شدن روز و شبهای طولانی است.اما برای خلاص شدن از این حالت باید چه کاری انجام دهیم؟

View more
24 بهمن 1397 پوکی استخوان

پوکی استخوان

آیا پوکی استخوان و شکستگی می تواند جلوگیری شود؟ بله، اگر اقدام زودهنگام انجام شود! اطلاعاتی که در اینجا ارائه شده است را بخوانید تا یاد بگیرند که کدام مراحل را برای ساخت استخوان های قوی در طول زندگی انجام دهید و از شکستگی های استخوانی جلوگیری کنید.

View more
18 بهمن 1397 مراقب فشارخون بالا باشید/سکته مغزی در کمین شماست

مراقب فشارخون بالا باشید/سکته مغزی در کمین شماست

مراقب فشارخون بالا باشید/سکته مغزی در کمین شماست

View more
18 بهمن 1397 ویتامین D در درمان بیماری سل موثر است

ویتامین D در درمان بیماری سل موثر است

ویتامین D در درمان بیماری سل موثر است

View more
18 بهمن 1397 بیماری تلخ به نام اوتیسم

بیماری تلخ به نام اوتیسم

بیماری تلخ به نام اوتیسم

View more
18 بهمن 1397 عضو جدید کشف شده در بدن و نقش آن

عضو جدید کشف شده در بدن و نقش آن

عضو جدید کشف شده در بدن و نقش آن

View more