وظایف پزشکان

10 دی 1397
وظایف پزشکان

وظایف پزشکان درمقابل بیماران

بسته به علت بازدید بیماران، پزشکان تشخیص داده می شوند

چه وظایفی پزشکان نسبت به بیماران خود دارند؟

پزشکان وظایف زیادی نسبت به بیماران خود دارند آنها مسئولیت اقدامات خود را به عهده می گیرند، و همچنین آنها دستورات را به دستیاران خود می دهند مانند پرستاران، دانشجویان پزشکی و ساکنین.

وظایف اصلی پزشکان:

الزام به تشخیص و درمان بیماران: به لحاظ قانونی، پزشکان وظایف معنی داری نسبت به بیماران خود دارند نه یک تعهد از نتیجه. این به این معنی است که آنها باید اقدامات لازم را برای تشخیص درست انجام دهند پزشکان باید اقدامات خود را بر اساس اطلاعات علمی به روز رسانی کنند و استفاده از روش های شناخته شده در راه درست استفاده کنند. آنها باید با دقت و با وجدان رفتار کنند پزشکان باید محدودیت های خود را تشخیص دهند: در صورت شک و تردید، آنها باید اطلاعات را از دیگران دریافت کنند یا بیماران را به متخصصان انتقال دهند

وظیفه ارائه اطلاعات: پزشکان باید تمام اطلاعات لازم را برای تصمیم گیری های آزاد و آگاهانه به بیماران خود بدهند

وظیفه محرمانه بودن محترم است: پزشکان وظیفه دارند که به بیماران خود احترام بگذارند این گاهی اوقات وظیفه حرفه ای است این وظیفه شامل هر دو بیمار می شود پزشکان و هر گونه اطلاعاتی را که پزشکان در رابطه با رابطه پزشک و بیمار دارند، در مورد بیماران خود می دانند همچنین پزشکان می توانند برخی اطلاعات محرمانه را هنگامی که دلایل بسیار مهمی و منصفانه ای برای انجام این کار دارند، نشان دهند و این دلایل مربوط به سلامت یا ایمنی بیمار یا افراد نزدیک به بیمار است.

 

دیدگاه کاربران