ویژگی یک متخصص

07 آذر 1397
ویژگی یک متخصص

هنگامی که کمیته پذیرش کالج پزشکی آمریکا در دانشگاه آمریکایی آنتیگوا (AUA) کالج پزشکی یک نامزد را بررسی می کند، اولین چیزی که آنها ارزیابی می کنند، توانایی وی در تبدیل شدن به یک پزشک موفق است. گرچه این ویژگی ها قابل اندازه گیری نیستند، آنها از طریق توانایی نامزدی برای نشان دادن ویژگی هایی که توسط برخی از بهترین پزشکان امروزه به اشتراک گذاشته می شود، مورد ارزیابی قرار می گیرند. در اینجا برخی از آنها عبارتند از
دلسوزی
پزشکان روبات نیستند آنها فقط برای پیش بینی غیرمنتظره یا انجام عمل جراحی پیچیده آنجا نیستند . آنها به قلب نیاز دارند. بیماران به پزشک توصیه می کنند که به نیازهایشان احترام می گذارند، بناباین بر حسن نیت و مشارکت با بیماران خود تمرکز می کنند. در AUA، ما در دانش آموزان ما با آموزش های زودگذر تمرکز می کنیم که به آنها تجربه میآموزد تا با بیماران ارتباط برقرار کنند. با توسعۀ این مهارت ها در ابتدا، دانش آموزان ما درانجام  خواسته های پزشکی تمرین می کنند و از ضروریات مراقبت از بیمار برخوردار هستند.
اخلاق کار قوی
داشتن یک کار اخلاقی قوی به این معنی است که شما هر روز 100٪ از خودتان را به کار خود اختصاص می دهید، صرف نظر از اینکه چه اتفاقی می افتد یا چه چیزی در زندگی شخصی شما اتفاق می افتد. در حالی که این کیفیت به شما کمک می کند تا در هر زمینه موفق شوید، این امر به ویژه در تمرین پزشکی ضروری است. هر روز یک چالش جدید به ارمغان می آورد. حتی اگر شما نمی دانید چه چالش هایی وجود دارد، باید آمادگی خود را برای مقابله با آنها داشته باشید. آماده سازی وقت گیر است، اما اگر تلاش می کنید، باید تلاش کنید.
حرفه ای گری
به سادگی لغزش در لباس سفید پزشکی بی احترامی از بیمار را دستور نمی دهد؛ باید بدست آورد. همانطور که با تمام مواجهه ها، اولین تاثیرمهم هست اگر شما بی توجه، بی تاب هستید، بیمار احساس نارضایتی و نادیده گرفتن میکند و به احتمال زیاد به مراقبت از یک پزشک دیگر نیاز دارد. بر خلاف دیگر مدارس پزشکی کارائیب، AUA دارای اداره آموزش و پرورش (ED) است که مهارت های حرفه ای شما را افزایش می دهد.
دانش
پزشکان باید دانشی پزشکی داشته باشند که می تواند در یک لحظه یادآوری شود. آنها همچنین باید از آخرین اخبار و روند پزشکی اطلاع داشته باشند، که می تواند با چیزی که در مدرسه پزشکی آموخته شده است، تناقض داشته باشد. به عبارت دیگر، به عنوان پیشرفت ها در این زمینه، شما باید اطلاعات جدیدی را یاد بگیرید که به آنچه که قبلا به حافظه اختصاص داده اید افزایش یافته یا معکوس شده است. در AUA، ED در دسترس است تا به شما در ایجاد روش هایی برای حفظ این دانش و ارائه سریع اطلاعات مربوطه کمک کند.
اعتماد به نفس
از آنجا که یک پزشک موفق بسیار شناخته شده است، او باید با اعتماد به نفس آن را تقویت کند. بیماران می خواهند به پزشکان خود به عنوان مراقبین اعتماد کنند، اما عدم اطمینان از عدم اطمینان است. یک پزشک با اعتماد به نفس قوی و محرمانه به بیماران و همکاران احترام خواهد گذاشت. حتی اگر در مورد چیزی مطمئن نباشید، اجازه ندهید که بیمار آن را ببیند. در عوض با سایر منابع، متخصصان، مطالعات موردی و غیره مشورت کنید تا بیمار خود را با روش آگاهانه مطلع کنید. اگر میخواهید اعتماد به نفس خود را از طریق بهبود مهارتهای رهبری خود تقویت کنید، دانشگاه اوربانا یک برنامه MBA آنلاین ارائه میدهد که به طور خاص برای پزشکان مشتاق طراحی شده است
فروتنی
خلوص و اعتماد به نفس کار به عنوان یک جفت مکمل. با بیماران و همکارانتان، باید در دسترس و قابل دسترس باشید. این بدان معنی است که با وجود محدودیت زمانی و زمان بندی بیش از حد، بیمار هرگز احساس سرخوردگی نمی کند. بشنو همه چیز را که او می خواهد بگوید و بدون تشخیص قبول نباشد. شما همچنین باید بپذیرید حتی زمانی که در مورد چیزی مطمئن نیستید و به خصوص مایل به پرسش سوالات هستید . پزشک یک آموزگار مادام العمر است و این شرایط باید عزم شما را تقویت کند.
اشتیاق و علاقه
متقاضیان پزشکی نمی خواهند به خاطر حقوق و دستمزد به پزشک تبدیل شوند. آنها پزشک میشوند زیرا آنها علاقمند به مطالعه و تمرین پزشکی هستند. شور و شوق آنها باعث می شود تا در مقابل فرصت های دیگر فداکاری کنند برای اینکه در شغلشان بهتر باشند  اگر شما برای  بهبود زندگی دیگران اختصاص داده شده اید  و می توانید شبهای طولانی را که در بالای سر بیمار صرف کنید، سپس شما حرفه ای اعمال می شوید
فکر می کنید که چه چیزی برای تبدیل شدن به یک پزشک نیاز دارید؟

دیدگاه کاربران